Wil jij weten hoe je mooie, aansprekende en effectieve content creëert voor jouw evenementenlocatie? Plus hoe je het DNA van jouw locatie omzet in merkgedreven verhalen? Dan is deze content marketing training écht iets voor jou.

Bij Content Marketing & Storytelling richt jij je op het ontwikkelen van relevante content met de tijdsgeest van nu die de basis vormt voor al je marketing- en communicatie-uitingen. Dankzij jarenlange ervaring en een groot netwerk in de eventbranche weten we precies wat er speelt onder opdrachtgevers. Na deze training kun je praktisch en concreet met contentmarketing aan de slag en weet je content te ontwikkelen die relevant, waardevol en aantrekkelijk is voor je doelgroep. 

Resultaat:

  • Je vertaalt het merk-DNA naar waardevolle content.
  • Je hebt een sterk beeld van de informatiebehoefte van jouw doelgroep(en).
  • Je weet hoe je jouw collega’s kunt enthousiasmeren om content te delen. 
  • Je hebt je eigen content-strategieplan in handen.
  • Je weet hoe je het succes van jouw content kunt meten. 

Programma:

Tijdens deze 2-daagse incompany-training komen de volgende onderwerpen aan bod:

Dag 1:

  • Contentontwikkelingen & -thema’s binnen de event-branche en bij opdrachtgevers.
  • Cases van andere evenementenlocaties.
  • Jouw locatie-DNA omzetten in merkgedreven content.
  • Je eigen Content Venue Strategie-model creëren.

Dag 2:

  • De structuur van een goed verhaal 
  • Het verhaal vertalen naar brand-stories, sales-pitches en video-content
  • Welke mediums gebruiken opdrachtgevers. 
  • Content Mapping-techniek voor je hele team. 

Voor wie: Voor evenementenlocaties, hotels, congreslocaties, vergaderlocaties, voor zowel B2B als B2C.

Investering & locatie

  • Op aanvraag (maximale groepsgrootte is 5 personen)
  • Duur: 2 dagen (dagelijks van 09.30 uur tot 14.30 uur)
  • Op locatie.

Interesse?
Stuur mij meer info

In deze praktijkgerichte training staat de ontwikkeling van kennis en vaardigheid voor de evenementenlocatie centraal. De training wordt verzorgd door Stijn Oude Vrielink met meer dan 10 jaar ervaring in het vermarkten van evenementenlocaties & hotels (www.venuemarketing.nl). De verschillende onderwerpen worden op boeiende wijze gepresenteerd.