Owwwww te gek! Nog een paar nachtjes wachten en dat valt ie op je deurmat: Het locatieonderzoek 2016 I 2017. Dit wordt weer een heerlijke melange van data, trends, ontwikkelingen, inspiratie en nieuwe venues. Kortom: een boek waar ik als venue marketer heel erg blij van wordt. Inmiddels is het de 5e editie en het is alsof het ieder jaar spannender wordt. Want waar staan wij als locatiemarkt en in mijn job waar ik in verschillende landen actief ben: hoe doen wij het tegenover de rest deze landen? Mijn blog heeft een behoorlijk persoonlijke lading, maar dat komt omdat ik veel bewondering heb voor Ronnie en zijn team die het ieder jaar weer met volle overgave doen. Ze maken zich hard voor de venuewereld van Nederland die hierdoor simpelweg een bestaansrecht krijgt. Because without data you’re just another person with an opinion! Het geeft heerlijke inzichtingen, maar ook bevestigingen of jij als venue marketer goed bezig bent.

Waar ligt de aandacht voor dit jaar:

  • Er is veel aandacht voor het boekingstraject dat opdrachtgevers doorlopen.
  • Nuttige tips hoe locaties hun service nog verder kunnen verbeteren
  • 80 brand new & trending venues

Binnenkort valt deze op je mat, maar wel eerst reserveren. Dat kan hier.