Kippenvel tot aan de andere kant van de universe! Wat is The Next Web te gek! De Vibe, de talks, de inspiratie, de locatie, de venue marketeers met wie ik dit kon delen. Het was compleet, het was gewoon te gek! The Next Web is absoluut een plek voor venue marketeers. Misschien wel de beste plek om te zijn.

Maar wat heb ik nou meegenomen? Lekker kort en krachtig geschreven, want volgend jaar moet jij er gewoon zijn!

AI (Artificial Intelligence)
Waar ik vorige week over had. Het kwam in iedere presentatie die ik heb gezien wel naar boven. Het is blijkbaar hot dat machine zelf kunnen denken. Lees dit artikel als je geïnspireerd wilt worden.

IMG_5269

Hololens of Virtual Reality?
De toepassingen voor een hololenzen zijn misschien nog een tikke vetter dan Virtual Reality. Wachten of oppakken? Check deze hololens van Microsoft!

Ik vond zelf de app Blippar helemaal te gek. Het is een app die objecten herkent. Inmiddels wel 5 miljoen. Gaat offline toch belangrijker worden dan gedacht? 🙂

Understanding Users
Het is niet meer van deze tijd om een nieuwe venue, campagne, dienst of product direct over de bühne te gooien, maar eerste te testen met een aantal ‘users’. Het draait in de toekomst minder om het kennen van users, maar ze begrijpen is veel sterker!
IMG_5255

Influential with Watson:
Augmenten Reality – Human opinions – Machine learning. Deze drie samen is de key voor succes voor jouw venue. Check this

29 Rooms,
Misschien wel een van de vetste Agencies die ik ooit heb gezien. 3 tips voor een maximaal fun bedrijf:

  1. Be the most of you
  2. Create the conditions for creativity
  3. Friction creates Sparks

IMG_5346

Mysteryvibe
De sexindustrie is de voorloper als het gaat om dataprotections. Hieronder 3 goeie tips vanuit een aantal sextoys techbedrijven 🙂
1. Als gebruiker activeer je niets van de smartfeatures.
2. Als gebruiker activeer je enkel de lokale data-opslag (en raden ze bij aanmaak account aan om een nieuw niet-identificeerbaar emailadres aan te maken).
3. De gebruiker geeft expliciet toestemming om anonieme data naar de cloud van Mystervibe te versturen.

Learning
Waar gaat het onderwijs naartoe en hoe communiceren wij met de volgende generatie. Google geeft hier antwoord op!

IMG_5418

Verder zat de beurs zat weer vol met toffe en innovatieve bedrijven en start-ups.
Die zal ik in de loop van de komende weken delen op de facebookpagina. en de toepassingen voor venues.