De ‘power van live’ wordt niet alleen zwaar onderstreept door evenementenbureaus, ook locaties zien ‘live’ steeds meer als één van belangrijkste tools in hun venue marketing. En dit begrijpt Diana Weber, Marketeer bij World Forum The Hague als geen ander. Zij en haar team zijn zo gedreven om hier een succes van te maken. Dit lieten ze al zien tijdens hun kickoff op het Beach Branche Barbecue. Het enthousiasme spatte er vanaf. Want ze willen niet alleen de gasten bereiken, maar met de juiste content ook raken. Hoog tijd om Diana wat vragen te stellen over hun nieuwe concept…
1.Supergaaf Diana..! een nieuw evenement in de branche & locatieland. Wat heeft jullie bewogen om dit te organiseren?
Hi Stijn! Yes, een brand new event. Wij bestaan op 14 maart 2019 50 jaar en willen hier iets bijzonders van maken, hoe kan dit beter dan iets organiseren voor de branche waar wij al 49 jaar in werken?!
2.De naam is al tof: R.evolution of Events. Hoe kom je aan deze naam, en hoeveel brainstorms hebben jullie hierover al gehad? 🙂
Dankje! World Forum The Hague (vroegâh het Nederlands Congresgebouw) zit dus bijna 50 jaar in de branche, in die tijd is er enorm veel veranderd. Ons gebouw, de mensen die hier werken, onze locatie (de stad Den Haag) en onze bezoekers hebben een werkelijke evolutie doorgemaakt. Met dit evenement willen we dat laten zien in combinatie met een inspirerende blik in de toekomst. Diverse sprekers vertellen tijdens Revolution of Events over de revolutie die ze teweeg hebben gebracht en inspireren om ook een eigen revolutie te creëren als ondernemer/medewerker of eigenaar. De naam popte overigens ineens op, niet onder de douche dit keer en beschrijft dit evenement exact.
Foto: Alleen maar blije gezichten tijdens de kickoff van R.evolution of Events op de Beach Branche Barbeque.
3.Wie willen jullie hiermee bereiken/beraken? En ‘what’s in it for them’?
Wij willen hiermee alle revolutionairs (to be) in onze branche bereiken en midden in hoofd en hart raken. Ze krijgen een sterk programma te zien in de middag op 14 maart 2019. Ze maken een reis door de tijd en krijgen een echte beleving op het gebied van kennis en entertainment. Dat is waar wij als bedrijf voor staan, beleven en daarmee verwachtingen overtreffen. De naam zegt het al, het wordt een revolutie. De aanpak is simpel, een volledig verzorgd event, waar je ieder jaar heen zou willen voor inspiratie, kennis en om te connecten. Met diverse partners gaan we iets heel moois neerzetten voor onze branche.
4. LIVE-momenten vs Online! Waarom niet gewoon al deze euro’s steken in online campagnes/acties?
Het ontmoeten van 50 jaar geleden is niet meer, de ontwikkelingen gaan snel en dat is maar goed ook. De essentie blijft wel: contact leggen, kennis opdoen van elkaar, mooie dingen bedenken en maken. Dit kan allemaal online en versterkt het offline gedeelte ook, maar wij blijven geloven in elkaar (ook) live ontmoeten. Zoals op dit evenement op 14 maart 2019. Een personal touch kunnen meegeven van wie wij zijn en wat wij al 49 jaar doen en ondertussen het publiek ‘live’ raken en inspireren met een mooi optreden en sterke spreker.
5. Ik ben erbij Diana, wie zal ik meenemen?
Top! Wie komt er het eerste bij je op als je r.evolution of events zegt? Die persoon neem je mee!
6. Wordt dit eenmalig of krijgt het een vervolg?
Dat weten we 14 maart 2019! Be there!
Thanx Diana, keep us posted!