Of een opdrachtgever jou of jouw locatie wel of niet vertrouwt, is geen bewuste keuze van een opdrachtgever: het is een gevolg van verschillende factoren. Het feit dat je het vertrouwen van een opdrachtgever niet rechtstreeks kunt beïnvloeden maakt het erg ongrijpbaar. Daarnaast leiden pogingen tot het winnen van hun vertrouwen niet altijd of direct tot resultaat. Sterker nog: iemand (tevergeefs) proberen te overtuigen is risky en kan zelfs tegen je werken. In tijden van crisis draait echter alles om vertrouwen, vooral in de laatste fase van een crisis. Dus, hoe win je dat vertrouwen dan tóch? Wat is vertrouwen eigenlijk en hoe kun je dit inzetten binnen jouw venue marketing? In deze whitepaper leer je als Venue Marketeer of Hotel Marketeer hoe je fundamenteel het vertrouwen (terug)wint van zakelijke opdrachtgevers.
Deze whitepaper gebruik je in het geval van de volgende drie scenario’s:
- Er is een crisis in de eventbranche. (Denk aan COVID-19)
- Je wilt het vertrouwen winnen van opdrachtgevers.
- Je leidt aan reputatieschade. (Damage Control)
Wil je op de hoogte blijven van meer nieuws en tips over Venue Marketing ? Meld je dan hier aan voor de nieuwsbrief.