hSkH3UU-kPc

Duurzaamheid staat heel hoog op het criteria-lijstje van eventorganisers. Maa hoe hoog staat duurzaamheidsmarketing op jouw lijstje? Hoe draagt jouw locatie haar verhaal over duurzaamheid uit en in hoeverre is deze verweven in jouw sales- & en marketingproces? Is je duurzame verhaal duidelijk – en is dat ook voor jouw team het geval?

Duurzame of transformatieve marketing is echt niet makkelijk! Sterker nog, het is moeilijker om eventorganisers te bewegen om een duurzame keuze te maken dan om ze te verleiden tot een keuze te die goed is voor henzelf.

Duurzaamheidsmarketing inzetten om marketingdoelen te bereiken is top en raakt alle lagen van onze prachtige branche. Wat je ook doet; het verhoogt het bewustzijn van de eventorganisers over de vele facetten van events. Én gelukkig pusht het concullega’s om te volgen😅

Hoe zet je nou duurzaamheidsmarketing in voor jouw locatie of hotel, en welk soorten van strategiën zijn er?
Dit en meer in mijn nieuwe aflevering over Duurzaamheidsmarketing voor locaties.

Wil je meer inspiratie? Abonneer dan op onze Youtubekanaal.
Zit je in de auto of ben je onderweg? Luister dan onze Podcast. 

Nieuwe training: Hoe vermarkt je duurzaamheid?