Wist je dat een zakelijke opdrachtgever 14 fases doorloopt voordat de knoop wordt doorgehakt om het event bij jouw locatie te laten plaatsvinden? En dat hij of zij in die periode tussen de 50 en 400 interacties heeft met jouw locatie?
De customer journey beschrijft al die fases die een zakelijke opdrachtgever doorloopt: vanaf de branding-fase tot aan de boekingsfase en verder door tot aan het ambassadeurschap. De kunst voor jou als locatie is om deze reis zo interactief en memorabel mogelijk te maken voor de zakelijke opdrachtgevers! En dat is precies wat deze training je gaat leren. Je doet deze training samen met de project manager en account manager van jouw organisatie zodat we de hele klantreis van A t/m Z in kaart kunnen brengen. We leren gezamenlijk waar de belangrijkste touch-points liggen, wat de afhaakmomenten zijn, wanneer een opdrachtgever stress ervaart en hoe jullie hier als locatie mee omgaan.
Resultaat:
- Je krijgt als 1 connected team inzicht in de hele klantreis van de zakelijke opdrachtgever
- Je weet precies waar de behoeften liggen van de zakelijke opdrachtgever
- Je kunt inschatten welke marketing- & sales-tools je nodig hebt
- Je weet waar kansen liggen als het gaat om klantbeleving
- Je kunt deze customer journey eenvoudig vertalen naar een marketingstrategie.
Programma:
Tijdens deze 1-daagse incompany-training komen de volgende onderwerpen aan bod:
- Uitleg 14 fases customer journey
- Behoeftes omzetten in concrete acties
- Definiëren van de touch-points
- Vertalen naar gepersonaliseerde klantbeleving per fase
- Marketing- & Sales-tools (incl. KPI’s)
Voor wie:
Voor evenementenlocaties, hotels, congreslocaties, vergaderlocaties. Voor zowel B2B als B2C.
Interesse?
Investering & locatie:
Op aanvraag (maximale groepsgrootte is 4 personen).
Duur: 1 dag (van 09.30 uur tot 14.30 uur). Deze training wordt op locatie gehouden.
De training wordt verzorgd door Stijn Oude Vrielink, venue-marketeer met meer dan 10 jaar ervaring in het vermarkten van evenementenlocaties.