Hotels die effectief gebruik maken van social selling hebben 50% meer kans op het behalen van hun sales targets voor B2B. Logisch. Meer dan 80% van de opdrachtgevers zitten op Linkedin & meer dan 50% van de nieuwe generatie opdrachtgevers bellen niet en zoeken contact via de socials.  In deze training leer je, aan de hand van beïnvloedingstechnieken, jouw potentiële opdrachtgever te overtuigen van jouw autoriteit via digitale tools en platformen zoals LinkedIn. Denk aan waardevolle content, tone of voice, plaatsingsfrequentie, etc. Met als resultaat: waardevolle leads voor jouw hotel.

Resultaat:

  • Je zorgt voor kwalitatieve leads via socialmedia kanalen (voornamelijk LinkedIn).
  • Je hebt een campagne om de zakelijke opdrachtgever te bereiken.
  • Je krijgt inzicht in de beste prosectingmethodieken.
  • Je weet het gebruik van Social Selling in alle verkoopstadia
  • Je creëert persoonlijke & merkgedreven content op social media (LinkedIn).
  • Je maakt jouw inspanningen meetbaar (data).

Programma: 

Tijdens deze 2-daagse incompany-training (1 dag is mogelijk) komen de volgende onderwerpen aan bod:

Dag 1:

  • Wat & waarom Social Selling?
  • Cases van andere hotels + do’s & don’ts.
  • De 6 C’s van Social Selling.
  • Hoe bereik je eventorganisatoren / boekers / associaties / verenigingen met Social Selling.
  • Workshop: je eigen “Personal brand Pitch”.

Dag 2:

  • Aan de slag met je eigen Social Selling dashboard. 
  • Hoe gebruik je beïnvloedingstechnieken voor Social Selling?
  • Workshop: je eigen persoonlijke en merkgedreven contentkalender. (voor de komende 3 maanden)
  • Hoe zet je Social Selling dagelijk in?
  • Jullie eigen Social Selling strategie.

Voor wie:
Voor hotels, congresh0tels & resorts met meetingfaciliteiten. 

Interesse?
Stuur mij meer info

Investering & locatie:
Op aanvraag (maximale groepsgrootte is 5 personen).
Duur: 2 dagen (dagelijks van 09.30 uur tot 14.30 uur). Trainingen wordt op locatie gehouden.

De training wordt verzorgd door Stijn Oude Vrielink, venue-marketeer met meer dan 10 jaar ervaring in het vermarkten van evenementenlocaties..  

“Door de social selling training te doen, onder leiding van Stijn, werd het hele team geactiveerd en enthousiast om social media voor je te laten werken, om jezelf ook als professional te profileren. Als bijvangst vond ik het een mooie teamactiviteit om op zoek te gaan naar ieders eigen geluid, jouw persoonlijke toon en boodschap. Een perfecte basis”

Mirjam Herpst-van de Kamp. Direct or Conventions AHOY