Bijna 70% van alle opdrachtgevers in Nederland zoekt locaties aan de hand van zoekmachines zoals Google. Google Ads is een populaire manier van online adverteren die veel door locaties wordt gebruikt om onder de aandacht te komen van de opdrachtgever die Google gebruikt als zoek-tool. 

Venue Marketing Academy heeft jaren van ervaring in het opzetten van Google Ads campagnes en weet dus welke zoekwoorden relevant zijn voor jouw locatie. Tijdens deze Google Ads training maak je kennis met deze tool, leer je advertentieteksten schrijven met daarin de juiste zoekwoorden én ontdek je hoe je meer resultaat (leads) boekt met minder geld! 

Resultaat:

  • Je kunt zelf sterke Google Ads campagnes opzetten. 
  • Je weet hoe je zoekwoorden kunt achterhalen in de evenementenbranche. 
  • Je kunt deze zoekwoorden vertalen naar effectieve advertentieteksten. 
  • Je weet hoe je jouw advertentiebudget optimaal benut. 
  • Je kunt jouw eigen campagnes monitoren en sturen op resultaten. 

Programma:

Tijdens deze 1-daagse incompany-training komen de volgende onderwerpen aan bod:

  • De kracht van AdWords voor locaties & hotels
  • De belangrijkste zoekwoorden binnen de evenementenbranche
  • Functionaliteiten die je moet kennen als marketeer
  • Effectieve advertenties opstellen 
  • Zelf campagnes maken 
  • Tips om kosten te besparen 
  • Campagnes monitoren en bijsturen

Voor wie:
Voor evenementenlocaties, hotels, congreslocaties, vergaderlocaties. Voor zowel B2B als B2C.

Interesse?
Stuur mij meer info

Investering & locatie:
Op aanvraag (maximale groepsgrootte is 4 personen).
Duur: 1 dag (van 09.30 uur tot 14.30 uur). Deze training wordt op locatie gehouden.